~ Members ~

Monday, May 14, 2012

Hepi Besday Danish & Damia..


Sebenarnya majlis sambutan birthday anak2 aku ni dah lama aku planning.. siap buat GA mintak pendapat kengkawan lagi.. nak buat hujung bulan May, tapi disebabkan mak aku nak masuk wad 11 May (jumaat) dan akan operation 17 May jd aku terpaksa awalkan sambutan sebab aku rasa tak meriah kalau mak tak de.. lagi pun mak kan chief aku..

Jadi majlis aku buat pada 6 May (Ahad) 4.00 petang.. Meh kita saksikan simple birthday party anak2 kecintaan hati..

Ni le table setting yang tak seberapa.. ingat nak buat dalam rumah, mak kata rumah aku sempit.. mcm mana orang nak makan..

maka aku buat la kat depan rumah.. yo la.. rumah ku kocik..

 Ni roti jala.. mak sponsor. tempah dengan kawan along.. sedap gak, padat.. buat 2kg..

Cocktail = Buah2 tin + Ice Cream Soda + Susu Cair.. ni aku buat, sedap gak!


Cekedis kaler2 tu ramai peminat tau.. tp aku suka yang bentuk ikan tu.. teringat zaman kecik2 dulu..
Ada puding jagung.. sedappp...

Carrot Cake.. Sponsor dari adik aku.. dia kan tengah belajar nak jadi suri rumahtangga.. kena la rajin2 masakkan..

 Frame felt.. ingat nak print something.. tak sompek lak.. tepek je la sticker yang aku buat tu..

Birthday Goodies Bag.. order dgn  zfcraftcorner
Aku tempah 100 pcs.. tapi guna separuh.. leh guna utk tahun depan tak? hihiiii.. jimat...

Blue & Yellow.. Tema tahun ni.. ( ehh mcm la nak buat tiap2 tahun..)

Blue sebab ingat nak wat sport car.. hadiah si abang siap mintak sport car.. hari2 merengek mintak..
Yellow.. i luv beee

Tag - Tempah dgn howaboutparty.

Cantik tak? ingat nak ikat kat goodies bag.. tapi aku dah tempah goodies bag yang dah ada design pulak..

Cake Topper..

Banyak kan.. banyak yang tak guna.. tak sampai 10pcs jer guna.. ni pun mcm nak guna balik tahun depan.. hahhaaaa..


Topper ni pun banyak aku tempah.. ingat nak buat cup cakes.. buleh main cucuk2.. haiiii tak kesampaian jugak..

Sibuknya.. mengalahkan nak buat kenduri kawin..

Simple je.. sampai lupa nak amik gambar makanan dalam tong tu.. kan emergency, ikut apa yang sempat la..
Menu : Mee bandung, roti jala dgn kari ayam.. tp ramai yang makan kari dgn mee, tu yang kuah roti jala dah kurang isi.. mesti sebab sedapkan..

Ni la mak aku.. Khamis ni 17 May mak aku akan operation lagi.. meh tengok yang bulan lepas punya operation. Kali ni operation besar.. melibatkan paru2 dan sistem organ dalaman mak.. Sepatutnya Jumaat tu aku kena gi Team Building, tp aku kena cancel, sebab nak tunggu mak masa operation nanti.. 

Semoga mak selamat ye.. ehh.. sedih pulak.. meh sambung tgk gambar.. 'SELAMAT HARI IBU!!'

Ni mak mertuaku.. jugak baru lepas pulih dari sakit tahun lepas.. juga diucapkan 'SELAMAT HARI IBU'

Semua ahli keluarga dan tetamu yang setia menanti.. nak tau diaorang tunggu apa? Untuk adik aku beli lilin kek.. mcm mana lilin leh lupa letak ni.. ish..ish..ish.. benda penting tu..

nasib tak de yang mogok lapar sebab lambat..

Dah ada lilin.. cepat bako..bako..

Yey! 'HEPI BESDAY 2U.. HEPI BESDAY 2U.. HEPI BESDAY 2 DANISH & DAMIA..
HEPI BESDAY 2U..!!!

Jom tiup..
tgk.. dua2 anak wat dono jek.. mama yang kena over tiup tau..

Potong kek.. yey!!

Ayah aku tak de, gi Indon.. jd adik aku lah yang paling layak baca doa... sape lagikan..

Makan time.. kat tangga je..
nak wat mcm mana.. tak cukup kerusi.. tapi best apa..

Dah habis.. sampai tak cukup.. aku sempat rasa secoit jer.. sedap tau.. sapa nak angkat jari!!

Ada lagi makanan sponsor dari along.. jelly kelapa, lupa nak amik gambo sebab dia sampai lambat..
Hadiah mcm2 dapat, kang masuk gambar nampak riak pulak.. hahahaaa.. bukan.. bukan niat.. tapi banyak hadiah yang di gunanya sebab ada yang dah bagi awal, apa lagi dah di mainla budak2 tu..

ish bestnya ramai sponsor.. kelam kabut sungguh majlis aku.. nasib selamat semuanya.. cuma tak de ayah pulak.. sob..sob sedih..

Birthday Girl..

Mana Danish? emmm bukan senang nak amik gambar dia sekarang.. lasak..

HEPI BESDAY SAYANG!

8 comments:

  1. happy birthday damia & danish..comel goody bag :)

    ReplyDelete
  2. da boom nyer besday party damia n danish..succes la akak manage party nie..

    ReplyDelete
  3. FITRAH BONDA

    akak buat simple jer.. tak sempat wat mcm planning asal..;)

    ReplyDelete
  4. Simple tapi meriah! Kita pun suka biskut ikan tu. Kalau makan tak berenti kunyah.

    Anyway happy birthday Danish & Damia :)

    ReplyDelete
  5. Reena..

    Budak2 suka yg manis kaler2 tu.. tp sy pun memang suka yang ikan tu, tak manis..

    and thanks ye..

    ReplyDelete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...