~ Members ~

Thursday, January 3, 2013

Nak Jual Quinny Zapp Black


Kali ni sesi menjual.. Ingat tak entry aku yg sibuk nk beli lagi car seat tu? kalau terlepas pandang meh pandang belakang kat sini.. http://farmys.blogspot.com/2010/11/quinny-zapp.html

Tapi aku rasa aku nk jual stroller Quinny Zapp ni.. Pakai rasanya 3 4 kali je.. Aku beli masa pregnent Damia untuk persiapan dia, tp yg guna Danish.. Damia tak nak duduk kat stroller tu.. masa dia baby je guna dengan Maxi Cosi Car Seat..

Stroller ni tak sesuai untuk baby ye.. untuk baby 6 bulan ke atas sahaja.. frame dia boleh diguna dengan adapter untuk letak Maxi Cosi Cabrio Car Seat.. Car Seat aku tak jual, sayang susah nk cari kaler merah pujaan hati aku tu.. hihihi.

So,  aku bagi free sekali adapter tu.. biasa harga RM 50-80 org jual..
Rain Cover aku guna sekali sahaja.. tu pun saje gatal2 nk pakai.. aku bagi free jugak..




Masa ni je la si Damia tu nk duduk. tu pun tak duduk diam.. asik nk keluar jer.. Cantikkan. style je.. Ringan dan senang nk lipat2 masuk kereta.. aku bawak kete kecik pun boleh taw..


Ni la rupenya Quinny Zapp Black aku.. sape nk boleh pm/email aku.. nnti aku bg gambar real..


Bila dan dilipat, sgtla kecik dan senang dibawa..


Lepas tu sumbat dalam bag ala2 nakpegi main golf ni.. ni pun aku bagi free.. biasa org jual asing RM 80 - 100..





DESCRIPTION:
  • The Quinny Zapp is a highly manoeuvrable and lightweight 3 wheel pushchair. It is extremely compact and when folded it is the MOST COMPACT BUGGY IN THE WORLD.
  • The Quinny Zapp is the ideal travel system that can be used from BIRTH when combined with the MAXI COSI CABRIOFIX CAR SEAT (sold separately)
  • The Quinny Zapp comes with complete set.
  • The front wheel fully rotates and can be locked when needed. The brake is step-on/step-off.
** Dimensions**
unfolded: 81 x 59 x 102 cm
folded: 70 x 25 x 29 cm
weight: 6kg

CONDITION:
EXCELLENT CONDITION (rate 9/10)
THE FRAME CAN BE USED WITH MAXI COSI CAR SEAT


FREE ADAPTOR
FREE TRAVEL BAG
FREE SUN CANOPY (HOOD)
FREE RAINCOVER 

ALL : RM 500 sahaja

~ SOLD ~

2 comments:

  1. Dulu-dulu masa pregnant Abang Long, berkenan jugak nak beli brand ni. Sampai hubby tanya ulang-ulang kali nak beli ke tak? Tapi fikir-punya-fikir-punya-fikir... tak jadi pun beli sebab stroller ni tak boleh sandar sampai habis... Anyway memang praktikal sangat untuk simpan dalam boot kereta kan Far :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tak boleh recline tp best sebab boleh lipat2 jd kecik pastu sumbat dalam bag golf dia.. bawak naik kereta kecilku pun muat.. hihii..

      Delete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...