~ Members ~

Friday, August 10, 2012

Berbuka di Nando's


sape dapat bonus semalam? angkat tangan.. yeyee!! alhamdulillah ada rezeki tambahan untuk raya ni. jadi semalam gi la belanja berbuka puasa kat luar. dalam tahun ni belum pernah lagi berbuka kat luar sbb tak tahan nk melayan kerenah anak-anak aku yang sopan santun tu. tapi semalam balik kerja siap-siap terus di Jaya Jusco ehh bukan AEON ayer keroh. tujuan utama nak cari baju raya anak. kalau weekend jangan harap la nak gi makan-makan kat luar, kompom dah kena cop tempat duduk dari jam 6 petang. mesti ramai gila orang yang sama tujuan dengan aku kan. lain la kalau rajin nak book dulu..

Kat melaka ni manalah banyak sangat pilihan makan yang best-best. pikir punya pikir aku teringin pulak makan Nando's yang dah lama tak kujejaki kaki ke sana. sampai je dah pukul 7 pm aku terus cop tempat. ngam2 ada tempat best 1 untuk aku. yang boleh aku bersandar yang bersenang lenang.

 tengok, macam ni gaya nak makan kat luar.. isy! isy!.. penat tau mulut suruh diaorang senyap, duduk sopan-sopan.. mama buat tebal muka je la. :P
suka tengok dekorasi kat sini.. ada banyak perhiasan.. malu pulak nak snap banyak-banyak..

 mia jadi tukang order.. 'hari ni mama kita makan set ramadhan ye'..

cakk!! cepat mia kita posing2 sebelum makanan sampai..
sama tak baju mia dgn tudung mama? sedondonkan.. tudung Rijaa dari Al-humaira, tp pakai dah mcm Numaa sbb muka tak sesuai pakai awning lembut.. :P

 lambatnya tunggu.. meh kita baca cerita kat dinding ni..
ni bukan vandalisme tau.. ni namanya seni.. heheheee

ohh.. janji manis mu.. cewah..

mengalahkan pose, mia berbuka dgn  buah kurma. makanan 7.45pm baru sampai..  nasib diaorang sponsor 3 ketul kurma.. jadilaa..



ni set Ramadhan yang aku order.. untuk 2 orang 
(apasala yang ni gambar kelabu asap? ni amik kat opis sbb semalam lupa nak snap.. kebulur punya pasal, nasib sempat curi bawak balik kertas ni.. hahaaa.. tak dosa kan? ;P)

 ni aku punya, bendera hijau - Lemon & Herb..

Tapi aku tak berkenan nasi dia la, tak lembut, macam kurang air, tercekik aku makan.. nasib ayam dia panas dan sedap. dulu penah pergi masa tu tak ramai orang nasi dia keras jugak, ayam pun sejuk+keras.. ni bulan puasa aku dapat panas-panas.. sedap..

 Asben punya bendera merah - Extra Hot.. pedas gile..

ni la grilled chicken sausages.. sedap aku suka..

Sape2 yang belum terjah ket Nando's meh pegi cepat, start selepas 6pm tau untuk set tu..
ok.. cau cin cau.. ehhh tak minum lagi air cincau bulan ni..

0 si cantik manis..:

Post a Comment

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...