~ Members ~

Friday, October 7, 2011

korang suka apa?


Aku suka kartun. Nak kata budak lagi dah jadi mak orang.
Tapi sebab nak layan jiwa anak, aku pun kenalah menjiwainya. nak bagi anak tak kacau aku masak. mengemas. menjahit aku bukak la kartun. nak bagi dia diam. biar dia melekat depan tv.

Danish suka tgk Upin & Ipin. kalau hari minggu ayahnya kerja aku bukak CD Upin & Ipin pagi sampai petang. mengekek-ngekek dia tengok depan tv. layan jugak dia. cam paham jalan cerita.. ulang tah berapa kali cd tu. pastu dia tiru.. betul-betul-betul...



Sekarang dia layan Boboiboy pulak.. Terbaeekkkk!!


Nanti Mia besar apa lak cerita di suka. Cinderella ke.. Tinkerbell ker..

apa-apa la.. tapi aku suka. cantik gambar kartun tu.. nak masuk gambar asyik hangggg je.. malas aku!!

Korang pulak, suka kartun apa. meh la kita kongsi..

14 comments:

  1. hahaa. betul jugak. time sy dlu2 ske power rangers.. muahahahaahaa

    ReplyDelete
  2. power rangers?

    heehe.. ingat boy je suka katun tu..

    ReplyDelete
  3. jat suka conan.bg jat citer conan,mmg melekat x g mana da.

    ReplyDelete
  4. conan?

    ye, akak pun suka.. si penyiasat kecik tu. asyik dia je selesaikan masalah.. polis pun kalah..

    ReplyDelete
  5. saya suka jimmy neutron dan spongebob !
    hahahaha

    conan pon suke gak..
    shin chan..
    atashinchi...
    eh, macam2 lah ! hahahaha

    ReplyDelete
  6. spongebob dgn shin chan pun sukeee!

    shin chan dia kalau cakap selambe je kan.. gatal lak tu..

    ReplyDelete
  7. suka teletubbies. haha..

    ReplyDelete
  8. sy suka sume kartun jepun...best...;d

    ReplyDelete
  9. ifa suka tgk cte korea..hehe


    kartun?jarang dah kot..haha

    ReplyDelete
  10. hahaha...ok je kak....saye yang dah 20-an ni pon masih melukis kartun...hahah

    jempot2 la singgah blog :)

    ReplyDelete
  11. Cik Tikah..

    teletubbies.. ala tu kanak-kanak sangat la..

    ReplyDelete
  12. Run Away..

    akak suka juga jepun punya.. mcm naruto kena layan jugak sebab peberet mr. husband..

    ReplyDelete
  13. tiefazatie..

    oo dah tak tengok kartun ye.. tak pe korea pun boleh jugak bila boring-boring..

    ReplyDelete
  14. roq..

    20an ok lagi.. ehh cantik la kartun roq.. akak dah tengok..

    ReplyDelete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...