~ Members ~

Wednesday, October 5, 2011

30K.. kayo.. kayo



terbeliak mata. terlopong mulut. kagum kejap. emmmmm...  meh aku kira.. RM 29,160.05 tuu.. sikit lagi 30k.

Ni duit Red Mummy tau. bukan duit aku jgn berangan laa..
ko ingat senang nak dpt mcm ni. bersengkang mata. bizi sana sini. kak RM yang tengah boyot tu pun berusaha gigih nak dpt mcm ni tau..


kalau aku la tiap bulan dpt duit mcm gini gibu-gibu, tak tentu arah aku nak gi habiskan.
alahai. tak bila rezeki aku. sesen pun tak penah dapat.

hapdet blog maleh. otak pun tak berapa nak berfungsi nak cari bahan. kengkawan blogger pun tak ado.
blogger pemes pun tak kenal aku apatah lagi nak tengok blog aku.
meh la ramai-ramai pura-pura suka blog aku. statement tak tahan..

tapi, kalau nak difikirkan.. bukan senang nak terus naik cam ni. kene tatih pelan-pelan. kena cari kawan ramai-ramai. dah jadi blogger pemes kena layan blogger baru kan. aku tengok kak RM layan komen-komen kat blog dia.
sebab ada gak blog-blog pemes tak balas pun komen-komen apatah lagi nak terjah blog kito..
sebab yang baru la yang selalu terhegeh-hegeh gi tgk blogger terhebat. konon nak jadi cenggitu la kan. cari inspirasi. cam aku ni..muahahaaa..

Semalam aku tanya dulu kak RM pasal nak masukkan cerita dia ni.. kang main masuk je tak pasal-pasal kena saman.. tgk selalu kat sini ok..

Malam kang aku cari idea cam no nak kayo..
duit.. duit.. dimana kau duit.. ehh nyanyi lak.. muahhaahaaa..
chau!

14 comments:

  1. mmg mantap kan kak red nie sis..hee

    ReplyDelete
  2. betul tu.. memang gila kentang la di punya mantap..

    ReplyDelete
  3. rezeki baby baru tu kan sis :D takpe2,mana tahu satu hari nanti kita boleh dapat jugak kan :D

    ReplyDelete
  4. berpinau mata tgk duit byk....hek...;d

    ReplyDelete
  5. Yana Kama..

    ye betul, rezeki baby..

    tapi rezeki akak jauh nak dpt cam tu..

    ReplyDelete
  6. cikbunga..

    memang gilo seh!! kayo.. kayoo..

    ReplyDelete
  7. Run Away..

    Tu belum cek depan mata untuk kita kan.. kalau kat cek tu nama akak, mau juling, pengsan jap..

    ReplyDelete
  8. haihh saya ni dalam mimpi je la berangan nak dpt byk ceni.
    huhuhu...

    ReplyDelete
  9. zati embong

    memang.. kagum gila babun..

    ReplyDelete
  10. Mya..

    akak bukan je mimpi, memang tak do harapan langsung.. huhuh..

    ReplyDelete
  11. Cik Tikah..

    Yo dik banyak.. meh kita tolong kirakan..

    ReplyDelete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...