~ Members ~

Tuesday, August 9, 2011

GA Vroommm Vrooommm dari Amiey Lee

Aku suka Fridge Magnet. suka sgt.
kat peti ais aku banyak gak la FM. kebanyakan aku beli online bila ada yang lawa2..
tapi dak Danish dok asyik pecahkan jer. Banyak FM aku dah tercabut magnet la, sumbing la..
Sabar je la. fridge aku satu tingkat je, lum mampu nak beli yang dua tingkat.
Sayang FM aku..

Tapi aku harap sesangat dapat FM free ni. cantik. vroomm vroomm lagi..
leh top up FM yang dah pecah2 tu.. mintak2 leh menang.. huhuu..

Meh join kat SINI


haa.. ni la hadiah nya. cantik kan. kan.

Syarah sonang yo :-

1. Follow blog beliau ~ Done
2. Buat Entry seringkas mungkin dan amik banner dan link kat entry beliau. ~ Done
3. Tinggalkan link entry kat bahagian komen beliau. ~ Done
4. Tarikh tutup 26 Aug 2011 ~ Sompek lg..

2 comments:

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...