~ Members ~

Monday, August 15, 2011

Baju Mia Versi 2

Tajuk tak tahan.

Tu hari aku dah cerita pasal nak jait baju Mia kan. Lepas direpair tang bahu tu, baru muat Mia pakai. kalau tak nampak dadanya yang seksi tu.. dosa tau. huhu..



cuba tengok, tang bahu tu ada jahitan tindih, nak pendekkan tali bahu tu..

Kiranya bila dah tak muat nanti mama leh bukak jait kat bahu tu.. haa kan jimat.

tak pe lah, ni percubaan kedua menjahit baju untuk Mia. rasaya macam ketagih pulak. nak jait lagi la. tapi fesyen apa ye.. nanti nk tengok tak pakcik gugel. nak blog walking.. cuci mata. cari idea.

Tapi gambar Mia pakai baju ni tak leh publish dulu. kang tak jadi baju raya lak. nnti lepas raya aku masukkan ye.

Fabric Heather Bailey beli kat Zura

meh la komen sikit. bagi pendapat. leh naikkan semangat. cayo! cayo!

4 comments:

  1. cantik...macam baju beli!

    ReplyDelete
  2. gadisBunga.. tq ye, baru nk belajar jait baju anak sendiri..

    ReplyDelete
  3. comel plak bajunye..ni kalau pakaikan kat Mia kompem lg comel..

    :)

    ReplyDelete
  4. rossa alina.. mestilah comel, kan anak mama..

    ReplyDelete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...