~ Members ~

Friday, May 10, 2013

Nuffnag Blogbuster Campaigns

kenapa aku berbelog? saje suka dan menghargai setiap detik manis dalam kehidupan.

semalam baca blog PenMerah. dia memang beruntung selalu ditaja dari nuffnag dari mcm2 sponsored. aku ada tgk tip dia bagi semalam 'agar kerap tukar survey dalam website nuffnang', jadi aku pun jenguk la survey aku dah bertahun tak update.. kunun nak tgk la kok ada org nak taja aku pulak kan.. hahahha.. perasan gila la kau jemah!

bila bukak ada la Blogbuster Campaigns 'Acer Hybrid Ultrabook' tapi mcm tak berapa paham cara nak buat video tu.

Lepas update semalam, hari ni aku jenguk nuffnag lagi, Blogbuster Campaigns aku bertambah. ada 'What is project C?'..
oo betul la kata penmerah.. masa hadapan makin cerah kalau rajin update nuffnag kita.. kikii.. yg dpt ni blog kraf aku, myluvercraft tu la.. :)


Apa perlu aku buat dgn kempen tu? 

1. Rekod video pendek (lebih kurang 10 saat)
2. Muatnaik video (boleh sampai 5 video)
3. Lepas tu adalah juri2 diorang yang akan nilai. kalau mereka berkenan video kita akan muncul di blog kita.

Kalau berjaya?

RM0.50 bagi setiap play lengkap video yang ditunjukkan pada unit iklan kita (kadar ini terpakai kepada ahli Glitterati sahaja).

Kempen 1 : Acer Hybrid Ultrabook
Deadline : 13 May 2013
Tempoh Kempen : 15 May - 11 Jun 2013

Kempen 2: What is project C?
Deadline : 16 May 2013
Tempoh Kempen: 23 May - 16 Jun 2013

Adakah aku akan join? ekekkkkee.. tgk la, tgh survey ni..

0 si cantik manis..:

Post a Comment

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...