~ Members ~

Tuesday, March 12, 2013

Reward for Myself ~ Coach Hamptons

Minggu ni rasa mcm hepi jer.. kengkawan sibuk tanya apasal aku ceria aje, katanya meh la share ada makan apa2 ke.. aku kata mana ada, biasa je.. memang la semenjak2 ni aku amalkan collagen.. oppss tercakap pulak.. hihihi..

rupa2nya hati kecil ku riang ria sebab wishlist aku dah tercapai. walaupun tak la beribu riban harga macam yang korang punya tapi aku tetap bersyukur.. orang ckp 'reward yourself' penat keje taw, nk gak merasa benda best2..

Inilah bendanya..

Coach Hamptons Weekend Signature Stripe Shoulder Bag #10055

Detail :
  •  Signature jacquard fabric with leather trim
  • Inside sip, cell phone and multifunction pockets
  • Zip-top closure, fabric lining
  • Handle with 5 3/4" drop
  • Longer strap for shoulder or crossbody wear
  • Size : 12 1/4" (L) x 10 1/4" (H) x 4 3/4" (W)

Asalnya aku nak warna khaki berry, kaler coklet stripe dia pink.. tapi tak tau la ada sedikit masalah, bag yang aku order tak sampai2. katanya ready stok tapi dah seminggu aku bank in tanya tak de respond. paham2 je beli online ni kan. itu la risiko pembeli online tegar mcm aku.. tp nasib seller tu bagi option, nk tunggu atau nak refund. sbb dia pun duduk UK, staf dia yg handle postage kat Malaysia.. dan kebetulan lepas tu aku jumpa seller yang ada kaler black ni, stock in hand.. harga pun ok, so aku pun minta seller yang dulu refund je la dari aku ambil risiko tunggu lagi kan..

tapi sekarang memang ada offer kat Coach Factory Outlet. ramai gak seller online yang amik pre-order. sape sabar menanti boleh je deal dgn mereka. tapi pastikan trusted seller ye kengkawan..

seller yang refund duit aku tu bukan tipu, ye.. dia memang peniaga yang bagus dan tgk fb dia memang ramai royal customer dia, tapi memandangkan hanya dia seorang yang handle order dan staf pula yang mengepos, mungkin ada sedikit kekelamkabutan dalam bisnes dia.. aku tak salahkan dia, biasa la.. tapi memang dia jual lebih berpatutan dari seller lain..






ok la, terima kasih sudi baca bebelan aku..

2 comments:

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...