~ Members ~

Wednesday, March 14, 2012

Magazine Cath Kidston


semalam balik kerja, tgk peti surat aku ada benda.. dalam hati, ni mesti dari dugro. tak pun drypers.. biasa barang yang order alamat rumah mak sebab kalau pos laju kan kena sign-sign bagai kan..

tapi bila aku amik.. wahhhhh magazine Cath Kidston.. dari UK tau.. tak sabar nak bukak.. tedeng..


agak ketinggalan sikit. ni magazine bulan Jan 2012. tak kisah la..

aku tau pasal magazine  ni pun masa dok terjah blog reena bulan lepas. dia ada cerita pasal bendalah ini.. aku apa lagi, benda free kan..

sebulan jugak la aku tunggu. kain kapal kot.. hehheeee.
14 Feb aku apply, 13 Mac sampai.. ok la tu.. aku tak reti nak cerita panjang lebar.. korang baca je la sejarah dia kat blog reena, dia rajin bercerita.. atau terus je kat website Cath Kidston..


 suka bag ni..



semua barang berasaskan fabrik dia.. best!

Korang mesti nak jugak kan. meh PICIT SINI.. pastu tunggu sebulan ye..

4 comments:

  1. Thanks dear!!

    Kalau boleh request every month free magazine Cath Kidston ni mesti lagik best kan? Hehehe

    ReplyDelete
  2. pastu, CK pun pun blacklist nama sebab tak order2 barang, syik mintak magazine jer.. :)

    tapi bulan ni pun saya mintak lg.. hahhaaa..

    ReplyDelete
  3. eh jap. siyesly free ke??

    *soalan awak kat saya haritu ada dijawab dalam entry terbaru saya. :D

    ReplyDelete
  4. betul! tak tipu... kan saya dah dapat.. heheee

    ReplyDelete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...