~ Members ~

Monday, October 3, 2011

Burung dah bisu..


Dulu.. bila berdehem je, dia nyanyi. di ketawa je di nyanyi. selalu di danish tepuk-tepuk tangan bagi aku nyanyi. jeri-jerit dan suruh gak aku nyanyi.. walaupun kene kurung. kalaupun tak bagi makan dan minum.

Tgk sekarang.. urat2 aku dah terkeluar. kaki pun tinggal sebelah. sib baik lah dalam gambar tak nampak kaki dah kudung. Sangkar pun dan patah-patah. anak sapa lah yang ganas ni.

Jahanam dah. burung ni aku beli kat pasar malam RM20 jer. buat nyanyi-nyani. sekarang dah bisu. habis jahanam. aku masukkan bunga bagi cantik. nak buang sayang. sabar ye burung..


4 comments:

  1. emm.. 10x beli baru pun nanti jadi mcm tu gak.. maleh akak..

    ReplyDelete
  2. faiz, len kali lotak burung yang asli ...

    burung aper?

    burung murai...

    burung aper?

    .....heee

    ReplyDelete
  3. tak kuasa nak melayan danish dok asyik nak tanya lak..

    burung apa mana..

    burung murai sayang..

    burung apa mama..

    burung murai sayang..

    burung apa mama..

    burung k_l_pe sayang..

    boleh gitu?

    ** kehkeh.. jgn tiru jawapan ibu mithali ini..

    ReplyDelete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...