~ Members ~

Wednesday, September 28, 2011

Hi Tea daa..


Semalam aku g Jamuan Raya Hi-Tea Pewani kat Hotel Orkid.. Tak lama, sampai kul 4.00 jer.

Memandangkan aku ahli Pewani bukan pewarna ye.. aku pun cepat-cepatkan daftar nak join makan-makan ni.. Rugi ooo tak pegi, dah bayar bulan-bulan.. haahaa mcm mahal nooo bayoo..

Sape tak jadi pegi lepas bagi nama, kene bayar balik tau. Sib baik aku g.. makan punye pasal. Alasan!

So, sementara menunggu dirasmikan, kita orang pun berposing sakan la. kata nak test camera baruuu..
Meh la..

Bergambar kat bunting Pewani.. eee bunting ke bunting?
Kak Yun amik kan, bila den tengok, alamak nampak lengan besar la..
Kak, amik kan lg sekali..

ok, aku pun posing lain sikit tak mengereng mcm tadi.. konon tak nak nampak lengan gedabak la kan.. Tu la tadi gedik..
Tetiba.. Faez, ko kata tak nak nampak bahu kan, akak amik mcm ni.. Boleh? 
.... asal gambar almari je yang lebih.. badan aku separuh? 
Belasah je la..

Haa ni le cameraman kat atas tu.. Kak Yun dari aizeepesona.. Blogger jugak.. gojess tak..
Blogger memang tudung sama fesyen ye.. ooo.. sama selera..

Yang ni Asyiqin .. dah macam model handbag pulak..

 Salah satu meja yang aku singgah.. senyummm.. klik!

2 mak dara tengak make-up.. kat toilet pun nak amik gambooo.. hehhe
sib baik wangi..

 Mantan iLQAM.. PM Rusnah Aluai. Timbalan Pengerusi PEWANI..
Bos lama aku.. Mcm Datin tak?

 Dgn Kak Gee..

Yang ni Kak Nora..

 Haa. dah rasmi pun. Datuk Rektor, Penasihat PEWANI..
Lapar ni Datuk.. Copek sikit..

Antara juadah pencuci mulut.. Makanan utama tak sempat amik.. dah zasssss...

 ee.. tadi tak de orang.. ni dah gamai lak..
Makan time..

 Ni je la yang aku makan. Rasa-rasanya sebab diet ke sebab menu kurang menarik..
Janji konyang..

 Pencuci mulut. sandwich dgn sagu mata ikan.. makan dgn santan + madu.. sedap gak..
Kopi O satu!

Dah konyang.. kita balikkk..
Ehh jap, amik gambar kat lobby..
3 dara pinggitan..

sekian. terima kasih sudi tengok.

8 comments:

  1. Kompius kejap kak..Pewani tu shortform untuk apa kak..cantik2 semuanye

    ReplyDelete
  2. Student UiTM ke?

    PEWANI tu Persatuan Wanita UiTM..
    Untuk kakitangan wanita dan isteri2..

    .. timee kacheh..

    ReplyDelete
  3. hehee..malu pulak rase..mcm ko malu hari tu ...hahaa

    anyway nice N3 !

    ReplyDelete
  4. ala jgn malu2.. tu hari den malu sbb x sempat tepek bodak..

    hahaa.. ni dah sompek.. ngeee~

    tq yo kak..

    ReplyDelete
  5. Hihihi sodap sumanya.. Trliur tang beriani tu..hihihi

    ReplyDelete
  6. meh tengok, jgn segan-segan.. hehe

    ReplyDelete
  7. best..wooo...pantang tgk pic makanan...hik...;d

    ReplyDelete
  8. Run Away..
    Memang.. lebih-lebih lagi dah tenghari ni..

    Lapo laaa!!

    ReplyDelete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...