~ Members ~

Monday, February 28, 2011

Blogger Cari Makan


Tadi aku blog walking..
saje jenguk2.. cuci mata..
lepas siapkan keje yang melambak harus cuci otak.. belek sana.. belek sini..

bukak la blog femes yang biasa aku jenguk..
ish, ish, ish.. tak abis pasal blogger gaduh..
semua nak glemer kejar traffic.. macam2 diaorang buat nak naikkan traffic..
kutuk sana, kutuk sini..
aku ni blogger baru, so jadi pemerhati jela sambil senyum sendiri..

sian dia oarang, tak ada pendapatan tetap kot, so jadikan hobi blog untuk dapat gaji.. ngeeee~
tapi tak elok la asyik kutuk sana sini.. saja je bagi ayat power bagi orang singgah..
yang kayo tuan tanah, yang gaduh si pengkomen2 pulak.. nak menangkan blogger kesayangan..
cian la dia orang ni..

tak suka blogger yang kuat memaki atau mencarut.. guna bahasa hanjing la, babi la.. menyalak la..
eeeee apa ni..

emm.. tu pendapat aku.. pemerhati dari jauh..
ikut suka korang la nak gaduh..

aku berbelog pun ikut hati aku nak tulis apa.. nk cari kengkawan baru, bukan cari musuh..

apa-apa pun korang layan je la ye..

1 comment:

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...