~ Members ~

Sunday, May 1, 2011

Puteriku.. Farra Damia..


Alhamdulillah..Aku dah pun selamat bersalin seorang puteri pada 18 Mac 2011 di Hospital Melaka.. Aku operate jugak kali ni.. Memang betul sangkaan aku anak aku big baby, 4 kg..

Sekarang ni dok cuti sakan la 3 bulan.. Semalam aku baru habis pantang 44hari.. So aku abadikanlah gambar baby aku ye..

Mama dan Damia..
Hari - 1

Hari - 3

 Hari - 6

Hari - 12

Nama - Farra Damia binti Roshdan
Tempat Lahir - Hospital Melaka
Tarikh - 18 Mac 2011
Masa - 11.26 pagi
Hari - Jumaat
Berat - 4 kg

Semoga anak mama membesar dengan sihat dan aktif.. menjadi anak yang solehah ye..

Walaupun lambat dikurniakan anak selepas 5 tahun berumahtangga, sekarang mama dah puas hati sebab dah dapat sepasang anak yang comel.. So, dah 2 kali operate, mungkin ada 1 kali aje peluang beranak lagi.. Insyaallah... kalau lagi 2, lagi bagus..

7 comments:

  1. eeeii.. cumelnye!!
    lebat giler rambut dia.. suri pn dah bersalin pd 25/2 aritu.. blm sempat lagi upload gmbr bby.. samalah kita ye dpt bby girl!! tahniah ye...

    ReplyDelete
  2. comel anak ko faiz...bertambah serilah ko raye ni kan..hee..

    ReplyDelete
  3. mama rockMay 24, 2011

    tahniah kak.. comeynya!!

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak!

    kak tahu x,jat kan dr zaman u lagi,angan2 nk letak nama anak damia tau.

    ReplyDelete
  5. 4 kg! semangatnya dia.....

    tahniah ya. :D

    ReplyDelete
  6. SangSuri.. Tahniah buat Sangsuri jugak..

    Aizeepesona.. Tahun ni bertambahlah collection duit raya.. hehee..

    Mama rock.. tq dear..

    Zati Embong.. Meh la cepat dapat bb.. kalau lum kawin, cepat2 la ye..

    gadis bunga.. tq, memang pesen dapat bb semua 4kg++.. hiks!

    ReplyDelete
  7. alahai! tembam gile...tahniah!

    ReplyDelete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...