~ Members ~

Tuesday, July 23, 2013

Sebarkan Semangat Ramadan bersama Coca-Cola & Hot FM..



Sape dengar Hot FM hari2 kompom tau pasal Sebarkan Semangat Ramadan bersama Coke.
Aku kan pendengar setia.. masuk je kereta cari Hot FM, kat opis pun kat pc aku bukak Hot FM tapi pelan2 la tak leh kuat2 nnti tak kosentret aku wat keje..

Dan semenjak2 ni aku hari2 asyik terpikir mcm mana la rupe mangkuk tingkat tu.. cer dtg kampung aku mesti best giler punye.. aku pun cube gugel mana la tau ada yang dah penah dapat.. memang cantik la beb.. merah tuuu.. meh klik sini.. siap dapat magkuk tingkat yang ada isi nasi, lauk, kueh dan ada Coca-cola 1.5L lagi tuuu..

Bagi yang tak tau, meh aku ceritakan ..


Coca-Cola bersama Penyampai Hot FM akan mengunjungi 8 kawasan terpilih untuk mengedarkan juadah iftar di dalam 'mangkuk tingkat eksklusif' bersama minuman Coca-Cola yang sejuk dan menyegarkan ketika berbuka puasa bersama keluarga.

8 penyertaan paling kreatif akan berpeluang bersama-sama mengedarkan juadah iftar di kawasan kejiranan yang dicadangkan dan menerima RM 500 duit raya.

Bukan itu aje, 50 penyertaan bertuah akan menerima barangan eksklusif Coca-Cola dan 15 penyertaan menarik akan berkongsi penyertaan mereka di udara bersama Hot FM Jam.

Pastu kan, promosi skrang, beli 4 botol mana-mana jenama yang mengambil bahagian akan dapat bekas makanan Lock&Lock bernilai RM26.90. Tahun lepas dapat piring Coca-Cola, byk koleksi aku.. hari2 aku guna. tahun ni lom shopping lagi.. tunggu gaji yoo..


Yang pasti aku dah join.. korang dah lum? cepat la gi klik website HOT FM..

0 si cantik manis..:

Post a Comment

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...