~ Members ~

Thursday, February 17, 2011

.. Aduih.. Sakit kepala ku..


SAKIT KEPALA!!



orang cakap punca sakit kepala kadang2 sebab :-

Ketegangan
(tensen kot..)

Selalu mengadap komputer
(ala dah memang keje aku 8-5 depan komputer.. camna tu..)

Migrain
(tak de kot..)

Cermin mata x sesuai
(aku x rabun tp pakai cermin mata silau kalau depan komputer)

dan mcm-mcm lagi la..
(korang carila kat gugel..)

Tu lah yg aku selalu alami semasa mengandung.. lebih-lebih lg diawal kehamilan..
sekarang aku dah 8 bulan lebih..
Masa awal2 hamil, mungkin sebab aku kurang vitamin..
So aku telan vitamin.. mungkin kurang darah.. tp ok jer..

tapi aku rasalah, mungkin sebab cuaca.. sekarang mungkin musim panas.. tiap2 hari balik keje aku sakit kepala.. denyut2.. kalau tenghari aku memang elakkan keluar pejabat.. jd penunggu pejabat..
aku kirim je makanan kat sape2..

orang cakap sebab aku suka minum minuman yg berkafein..
tapi...
.
.
.
.
.
.
.

aku suka Kopi O
.. hitam itu menawan..


aku suka Nescafe
.. sodap ooo...


aku suka Teh jugak
.. teh 'O' ..


sekarang aku dah kene kurang kan.. :(
.
.
.
.
kalau dulu sakit kepala telan ubat.. panadol..
tp ngandung ni kalau boleh aku nk kurangkan makan ubat2 ni..
mak takut la nyah!!!

Lagi satu punca yang aku kenal pasti sbb aku kurang rehat!!
malam lambat tido.. tido syik x lena.. sakit2 badan..
orang tido 6-8 jam.. aku 3-4 jam jer..
adiuh!!!


kang nak letak kepala kejap la waktu rehat..
denyut2.. tolong!!!

0 si cantik manis..:

Post a Comment

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...