~ Members ~

Wednesday, June 5, 2013

Anniversary 9..

Hari ni hari istimewa.. Anniversary Perkahwinan ke 9 thn..

Ingat nk cuti, tp macam tak ke mana2 pulak.. so aku keje la hari ni..
tp tahun ni aku ingat taw anniversary aku 2 hari awal, tak mcm tahun lepas 2 hari lewat.. meh jenguk sini : http://farmys.blogspot.com/2012/06/wedding-anniversary-aku-terlupaaa.html

tapi mcm biasa la mesti somi tercinta yg wish dulu.. hihii. dia keja shift malam.. pagi2 buta masuk je tarikh 5 Jun dia dah sms wish kat aku.. suwiittt sgt.. hahha.. gedik!

Semoga kebahagian kami berkekalan hingga ke akhir hayat, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan.. Amin!!..


4 comments:

  1. Happy anniversary kak :) semoga berbahagia sentiasa

    ReplyDelete
  2. Bestkan klu org tersayang ingt dulu..hehehhe
    Hepi anniversary... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii.. mesti kita over hepi kan.. tq ye.. :)

      Delete

komen la kalau sudi.. mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...